RSS/Atom feed Twitter
Site is read-only, email is disabled

(no subject)

This discussion is connected to the gimp-developer-list.gnome.org mailing list which is provided by the GIMP developers and not related to gimpusers.com.

This is a read-only list on gimpusers.com so this discussion thread is read-only, too.

4 of 4 messages available
Toggle history

Please log in to manage your subscriptions.

(no subject) Gerard BRESOLIN 19 Sep 09:23
  (no subject) scl 19 Sep 18:34
  (no subject) julien2412 19 Sep 20:40
(no subject) Gerard BRESOLIN 20 Sep 18:51
Gerard BRESOLIN
2012-09-19 09:23:58 UTC (about 12 years ago)

(no subject)

--
BONSOIR , J'ai eu un gros BUG informatique à savoir que toutes mes données ne sont plus enregistrer ,de ce fait je doit tout recommencer ( + de 3 ans de travail ) ENFIN ,je ne baisse pas les bras et je vais tout recommencer , MERCI de me comprendre Gerard le senior provencal . à très bientôt .

scl
2012-09-19 18:34:05 UTC (about 12 years ago)

(no subject)

On 19.09.12 at 11:23 am. Gerard BRESOLIN wrote:

BONSOIR , J'ai eu un gros BUG informatique savoir que toutes mes donnes ne sont plus enregistrer ,de ce fait je doit tout recommencer ( + de 3 ans de travail ) ENFIN ,je ne baisse pas les bras et je vais tout recommencer , MERCI de me comprendre Gerard le senior provencal . trs bientt .

Thanks for your information, but I'm sorry, not everybody here speaks French and thus the chances you get help are low. Could you please repeat your posting in English and add a meaningful subject? If you're unsure about the habits here, then you find help at the second half of http://www.gimp.org/mail_lists.html. I hope I could help you anyway.

Kind regards,

Sven

gimp-developer-list mailing list
gimp-developer-list@gnome.org
https://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gimp-developer-list
julien2412
2012-09-19 20:40:52 UTC (about 12 years ago)

(no subject)

Translation of the initial Gerard's message: "Good evening, I had a big bug. I mean all my data are not recorded anymore. So I've got to make it all from the beginning (3 years of work). However, I'm not discouraged and I'm gonna start from scratch. Thank you for your understanding "Gerard, the senior from Provence" See you soon.
"

Gerard, aviez vous fait des sauvegardes, est-ce qu'aucun fichier n'est récupérable ?
Dans tous les cas, pourriez vous répondre en anglais étant donné que c'est un forum anglophone afin que plus de personnes soient susceptibles de répondre ?

Julien
(translation in English of what I said: Gerard, had you made some backups, is there any file retrievable? Anyway, could you respond in English since it's an English mailing list so more people may respond you?
)

--
View this message in context: http://gimp.1065349.n5.nabble.com/no-subject-tp35663p35682.html Sent from the Developers mailing list archive at Nabble.com.

Gerard BRESOLIN
2012-09-20 18:51:02 UTC (about 12 years ago)

(no subject)

--
BONSOIR , J'ai eu un gros BUG informatique à savoir que toutes mes données ne sont plus enregistrer ,de ce fait je doit tout recommencer ( + de 3 ans de travail ) ENFIN ,je ne baisse pas les bras et je vais tout recommencer , MERCI de me comprendre Gerard le senior provencal . à très bientôt .