RSS/Atom feed Twitter
Site is read-only, email is disabled

start pagina Gimp

This discussion is connected to the gimp-docs-list.gnome.org mailing list which is provided by the GIMP developers and not related to gimpusers.com.

This is a read-only list on gimpusers.com so this discussion thread is read-only, too.

3 of 3 messages available
Toggle history

Please log in to manage your subscriptions.

start pagina Gimp jenfvrijhoeven@planet.nl 05 Mar 13:24
  start pagina Gimp Alexandre Prokoudine 05 Mar 20:20
  start pagina Gimp Owen 05 Mar 20:58
jenfvrijhoeven@planet.nl
2012-03-05 13:24:18 UTC (over 12 years ago)

start pagina Gimp

Geachte Mevr./mijnh

Ik heb op mijn computer Gimp geïnstalleerd

Nu staat er in het boekje van de consumentenbond (foto’s bewerken stap voor stap ) op bladzijde 17 het volgende

Het werkgebied van Gimp bestaat uit drie losse vensters.

Het middelste venster (het bewerkingsvenster) wordt gebruikt voor het bewerken van de foto. In het linkervenster staat de gereedschapskist met alle bewerkingsgereedschappen. Als u in het bovenste deel van dit venster op een knop klikt, verschijnen de mogelijkheden voor deze knop onder in het venster. In het rechtervenster staan de diverse instellingen-en informatievensters voor lagen, kanalen enzovoort. De losse vensters kunnen naar eigen wens worden aangepast.Soms ziet de vormgeving er anders uit dan u van Windows bent gewend, maar vaak blijkt de opzet van Gimp handiger en effectiever.

Mijn probleem is echter dat het rechtervenster bij het opstarten van Gimp niet op mij scherm verschijnt

Kunt u mij vertellen wat hiervan de oorzaak is ? want zo heb ik dus niets aan Gimp

Bij voorbaat hartelijk dank

met vriendelijke groeten Jan Vrijhoeven

e-mail adres jenfvrijhoeven@planet.nl

Alexandre Prokoudine
2012-03-05 20:20:40 UTC (over 12 years ago)

start pagina Gimp

English please

2012/3/5 :

Geachte Mevr./mijnh

Ik heb op mijn computer Gimp genstalleerd

Nu staat er in het boekje van de consumentenbond (fotos bewerken stap voor stap ) op bladzijde 17 het volgende

Het middelste venster (het bewerkingsvenster) wordt gebruikt voor het bewerken van de foto.
In het linkervenster staat de gereedschapskist met alle bewerkingsgereedschappen.
Als u in het bovenste deel van dit venster op een knop klikt, verschijnen de mogelijkheden voor deze knop onder in het venster. In het rechtervenster staan de diverse instellingen-en informatievensters voor lagen, kanalen enzovoort.
De losse vensters kunnen naar eigen wens worden aangepast.Soms ziet de vormgeving er anders uit dan u van Windows bent gewend, maar vaak blijkt de opzet van Gimp handiger en effectiever.

Mijn probleem is echter dat het rechtervenster bij het opstarten van Gimp niet op mij scherm verschijnt

Kunt u mij vertellen wat hiervan de oorzaak is ? want zo heb ik dus niets aan Gimp

met vriendelijke groeten Jan Vrijhoeven

e-mail adres jenfvrijhoeven@planet.nl

_______________________________________________ gimp-docs-list mailing list
gimp-docs-list@gnome.org
http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gimp-docs-list

Alexandre Prokoudine
http://libregraphicsworld.org
Owen
2012-03-05 20:58:55 UTC (over 12 years ago)

start pagina Gimp

Using Google to translate

Ctrl+L for the right window (rechtervenster)

-- Owen

Geachte Mevr./mijnh

Ik heb op mijn computer Gimp geïnstalleerd

Nu staat er in het boekje van de consumentenbond (foto’s bewerken stap voor stap ) op bladzijde 17 het volgende

Het middelste venster (het bewerkingsvenster) wordt gebruikt voor het bewerken van de foto.
In het linkervenster staat de gereedschapskist met alle bewerkingsgereedschappen.
Als u in het bovenste deel van dit venster op een knop klikt, verschijnen de mogelijkheden voor deze knop onder in het venster. In het rechtervenster staan de diverse instellingen-en informatievensters voor lagen, kanalen enzovoort. De losse vensters kunnen naar eigen wens worden aangepast.Soms ziet de vormgeving er anders uit dan u van Windows bent gewend, maar vaak blijkt de opzet van Gimp handiger en effectiever.

gimp-docs-list mailing list
gimp-docs-list@gnome.org
http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gimp-docs-list